Hoofdlocatie Reineveld 4

3075 SM Rotterdam

010-4921109

Hoofdlocatie Groenezoom 128 

3075 GJ Rotterdam

010-4197135


Aanmeldformulier


Voor contact of aanmelden kunt u ons bellen, mailen of onderstaan formulier invullen.

Voor contact met de verschillende locaties zie ook locaties.

 

Indien u belt en wij de telefoon niet kunnen beantwoorden, laat dan een voicemailbericht achter, dan bellen wij u zo snel mogelijk terug.


Voordat u zich/uw kind aanmeldt, lees onderstaand bericht:

 

CLIËNTENSTOP Logopediepraktijk Rotterdam-Zuid

 

U wilt uzelf of uw kind aanmelden voor een behandeling logopedie. Uiteraard zijn wij u heel graag van dienst. 

Helaas is er bij onze praktijk sprake van een wachtlijst. Dat betekent dat er pas over een paar maanden plek is.

Een aanmelding voor stottertherapie kunt u wel plaatsen. Ook voor stottertherapie is een wachtlijst, maar aangezien Stottercentrum Rotterdam een cliëntenstop heeft wegens een extreem lange wachtlijst, is het wellicht toch sneller om uw stotteraanmelding bij onze praktijk te doen. 

 

U kunt natuurlijk bij andere praktijken informeren of daar wel eerder ruimte is om een behandeling te starten. Helaas hebben vrijwel alle logopediepraktijken in ons land te maken met wachtlijsten voor cliënten. Mijn collega's en ik hadden het graag anders gezien.

U kunt ons helpen door het onderstaande bericht naar uw zorgverzekeraar te sturen. Zou u een kopie van dit bericht naar onze beroepsvereniging willen sturen via logopedie@nvlf.nl? Zij inventariseert hoe vaak dit voorkomt en bespreekt dit met de zorgautoriteit.

 

U kunt bij uw zorgverzekeraar ook een verzoek voor zorgbemiddeling indienen. Mogelijk kunt u dan elders worden geholpen.

Als u echter graag bij ons wilt komen, dan zullen wij u op onze wachtlijst zetten en zien wij elkaar op een later moment.

 

De logopedisten van Logopediepraktijk Rotterdam-Zuid

 

Het bericht aan uw zorgverzekeraar (en onze beroepsvereniging):

 

Geachte heer, mevrouw,


Van de logopediepraktijk die ik heb benaderd, kreeg ik te horen dat ik voor een behandeling nog een aantal maanden moet wachten. Er is sprake van een wachtlijst voor nieuwe patiënten. Ik heb begrepen dat dit veel vaker voorkomt, ook bij andere praktijken.

Omdat u als zorgverzekeraar een belangrijke taak hebt om te zorgen voor voldoende zorgverlening, leg ik dit signaal graag bij u neer.


Met vriendelijke groet, 

 

*Uw naam*


Aanmeldformulier

Voer de code in:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.


Openingstijden

 

Maandag       

 

 

8.30 - 17.00

Dinsdag 8.30 - 17.00
Woensdag 8.30 - 17.00
Donderdag 8.30 - 17.00
Vrijdag 8.30 - 17.00